FAQ

REGISTRACIJA

Trebam li biti registrirani korisnik da bi obavio kupovinu na SELECT SPORT web shopu?

Ne trebaš! Kupovinu možeš izvršiti i kao gost tako da u potpunosti ispuniš formular s potrebnim informacijama.

Zašto vam je potreban moj telefonski broj?

Telefonski broj nam je potreban kako bismo te po potrebi kontaktirali prilikom dostave te prilikom povrata/zamjene proizvoda.

NAČINI PLAĆANJA

Kako plaćam ako imam promotivni kod?

Promotivni kod se unosi u procesu kupovine u polje za unos koda nakon čega se izračun košarice smanjuje za popust definiran kodom. Potom plaćanje izvršiš odabranim načinom.

Što znači plaćanje virmanom?

Plaćanje virmanom znači plaćanje putem internet bankarstva ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti. Kad zaključiš proces kupovine na e-mail će ti biti poslani svi podaci za izvršenje uplate. Za pomoć nam se uvijek možeš obratiti na info@select-sport.hr.

Kako sve mogu plaćati u SELECT SPORT web shopu?

Naručene proizvode s mogućim troškovima dostave moguće je platiti virmanskom uplatom (općom uplatnicom ili putem internet bankarstva). Obavijest o potvrdi narudžbe poslat ćemo na tvoju e-mail adresu.

DOSTAVA

Koliki je iznos dostave?

Dostava se naplaćuje 4,80 €  (bez PDV-a)) ukoliko je iznos košarice manji od 150 €  (bez PDV-a)).

Zašto ste mi naplatili dostavu ako svugdje piše da je besplatna?

Dostava je besplatna samo kad narudžba prelazi 150 € (bez PDV-a).

Što ako je paket koji mi je dostavljen oštećen? Jesam li ga dužan preuzeti?

Ako primjetiš da je paket oštećen nisi ga dužan/na preuzeti već možeš zatražiti novu pošiljku. O tome nas obavijesti na e-mail info@select-sport.hr.

Ako kupujem proizvod čija cijena nakon unesenog promotivnog koda iznosi manje od 150 € , trebam li platiti dostavu?

Ukoliko je cijena odabranog proizvoda 150 €  (bez PDV-a), ali ostvariš popust uz promotivni kod, plaćaš dostavu.

Što ako nisam na adresi dostave kada dođe dostavljač?

Ukoliko nisi na adresi dostave kontaktiraj dostavnu službu.

Kako vršite dostavu?

Naručenu robu dostavit ćemo na adresu po izboru na području Republike Hrvatske ekspresnom dostavom kurirske službe unutar 8 radnih dana od trenutka potvrde raspoloživosti naručenih artikala. Trošak dostave se ne naplaćuje ukoliko narudžba prelazi ukupan iznos od 1130,18 kuna (bez PDV-a). Za dostavu narudžbe manje od 150 €  (bez PDV-a) trošak poštarine se naplaćuje u iznosu od 4,25 €  (bez PDV-a))

Nakon koliko vremena mogu očekivati da će naručeni proizvod biti dostavljen?

Proizvod će ti biti dostavljen u roku od 3 do 8 radnih dana nakon što te obavijestimo o raspoloživosti proizvoda te da je zaprimljena uplata (virmansko plaćanje).

REKLAMACIJA

U kojem roku mogu uložiti reklamaciju na naručeni proizvod?

Reklamaciju si dužan/na uložiti u zakonskom roku.

Ako primijetim da je proizvod koji sam kupio/la oštećen mogu li ga vratiti?

Naravno! Ako nisi zadovoljan/na robom kupljenom u Select Sport internet trgovini, imaš pravo na reklamaciju u zakonskom roku. Prigovor možeš poslati e-mail poštom s napomenom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br.narudžbe) na info@select-sport.hr.

U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.

Ukoliko, pak, ustanovimo da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbijemo, morat ćeš platiti poštarinu u iznosu od 6,64 €  kako bi ti roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.

POVRAT

U kojem roku moram zatražiti povrat?

Ugovor o kupnji možeš jednostrano raskinuti, odnosno napraviti povrat, u roku od 14 dana od primitka paketa bez navođenja razloga.

Zašto je moj zahtjev za povratom odbijen?

Kako bi dobio/la točan odgovor na to pitanje molimo da nam se obratiš na e-mail info@select-sport.hr, a u naslovu maila napišeš broj narudžbe.

Ako vratim proizvod dobivam li natrag puni iznos koji sam platio/la?

Ako pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, vratit ćemo ti puni iznos.

Što kad zatražim povrat? Nakon kojeg vremena moram vratiti proizvod?

Nakon što zatražiš povrat kontaktirat će te naše osoblje i dati uputstva za izvršenje povrata.

Imam li pravo na povrat?

Pravo na povrat narudžbe imaju svi kupci na sve artikle. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji si izvršio/la uplatu.

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena.

Smatra se da si izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošalješ ili predaš robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastiti za primanje robe.

Izravne troškove povrata robe moraš snositi sam/a.

ZAMJENA

Imam li pravo na zamjenu?

Pravo na zamjenu proizvoda imaju svi kupci na sve artikle. Zamjenu moraš zatražiti u roku od 14 radnih dana od primitka paketa.

U kojem roku moram zatražiti zamjenu proizvoda?

Zamjenu moraš zatražiti u roku od 14 dana od primitka paketa.

Mogu li proizvod kupljen u Select Sport online trgovini zamijeniti za skuplji?

Možeš! Kontaktiraj naše osoblje na info@select-sport.hr i oni će ti dati upute za izvršenje uplate razliku između dva iznosa.

Ako proizvod odlučim zamijeniti za drugi koji je jeftiniji hoću li dobiti natrag razliku novca?

Hoćeš! Kontaktiraj naše osoblje na info@select-sport.hr, pokreni zahtjev za zamjenu proizvoda i oni će te dalje informirati o procesu povrata razlike novca.

Što je s troškom dostave zamjene artikala?

Trošak dostave zamjene artikala snosiš sam/a.